Gyakran Ismételt Kérdések

Egy ilyen webshop-ot talpra állítani sok idő és költség. Miért csináljátok?

Mert tudjuk, hogy a felhők felett mindig kék az ég és nagyon szeretnénk a nehéz helyzetet követően is a kedvenc helyeinken enni-inni, a kedvenc felszolgálóinkkal találkozni. Hiszünk abban, hogy a magyar éttermi kultúra fejlődése érték, melyre vigyáznunk kell.

Kinek fizet a vendég? Mikor kapja meg a támogatást az általam választott vendéglátóhely?

Az Voucher-ek megvásárlása a joteszel.hu oldalon történik, amit azonnal megkapsz emailben. Ha nem így történne, kérlek jelezd! Heti elszámolással dolgozunk a partnerek felé, hogy minél hamarabb fel tudják használni a befolyt összeget.

Mikor válthatom be az utalványt?

Amint az adott partner úgy dönt, hogy újból szélesre tárja kapuit a vendégek előtt, már foglalhattok is! Erről emailben fogunk értesíteni, de érdemes a Facebookon is követni a partnereinket.

Hogyan történik a beváltás?

Amikor ellátogatsz az általad támogatott helyre, a beváltás kedvezményként levonódik a fogyasztásod végösszegéből. Kérjük fizetés előtt mindig jelezd, hogy joteszel.hu-s utalványt szeretnél beváltani és mutasd fel azt!

Több Voucher-t is vásárolhatok?

Természetesen! Annyi utalványt vásárolsz, amennyit nem szégyellsz, mindenki hálás lesz neked!  Egy helyre akár többet is tudsz váltani, amennyiben ajándékba adnád, vagy többször látogatnál el.

Meddig válthatom be a Voucher-em?

Az egyszerűség kedvéért mindegyik utalványt 2020.12.31-ig lehet beváltani. A beváltás helye mellett ez is szerepel az utalványon. Természetesen figyelemmel követjük az eseményeket: ha nagyon elhúzodna a vírus által okozott közösségi helyekre járási tilalom, felülvizsgáljuk és megváltoztatjuk a voucher érvényességét.

Mi történik, ha becsődöl az általam támogatott hely?

Azért hoztuk létre az oldalt, hogy ez ne történjen meg! Komolyra fordítva a szót: a joteszel.hu egy platform, ahol közvetítjük partnereink ajánlatait, így ők felelősek a szolgáltatás beváltásáért. Amennyiben az a sajnálatos dolog történne, hogy a segítség ellenére is véglegesen bezár egy hely, ők fognak kártalanítani. Ebben az esetben minden megteszünk a világos, tiszta kommunikációért és az összes vásárló nevében fellépünk az étterem irányába a mielőbbi kárpótlásért!